Revehiet

Revehiet er en avdeling med 18 barn fra 3-6 år. De er delt i ulike grupper. Vi har Natur og miljø som satsningsområde og jobber med forskjellige prosjekter med ulike tema gjennom året.

Vi er mye ute og går ofte på tur. Vi har egen gapahuk med naturlekeplass, Blåbærtoppen. Vi går også på tur i nærmiljøet og benytter de fine skogsområdene vi har rett rundt barnehagen vår. Speiderhytta, Harafjellet og Øvredammen er noen av turmålene våre.

Om vinteren har alle barna skigrupper i lysløypa og på barnehagens uteområde. Vi har en stor sal inne som vi kan benytte til fysisk aktivitet når vi ikke er ute. Vi har også formingsgrupper, samlinger og mye annet. Vi har fokus på vennskap og sosial kompetanse i hverdagen og gjennom hjertesamlinger hver uke.

Ekorn

Pinsvin